Dane techniczne:
- wytwarzany prąd: 230 V / 400 V / 50 Hz AC oraz 12V DC
- maks. moc AC: 400 V - 5,5 kW / 230 V - 2,2 kW
- moc stała AC: 400 V - 5,0 kW / 230 V - 1,7 kW
- pojemność silnika: 418 cm³
- wbudowany woltomierz
- wyłącznik bezpieczeństwa
- pojemność zbiornika oleju: 1,65 l
- zbiornik na paliwo: 12,5 l
- moc silnika: 10 KM
- silnik czterosuwowy chłodzony powietrzem
- czujnik ciśnienia oleju
- rodzaj paliwa: olej napędowy
- akumulator: AGM 12V (30 Ah)
- silnik Diesel'a
- wbudowany wentylator
- stabilizator napięcia AVR
- wymiary: 70 x 47 x 68 [cm]
- waga netto: 107 kg
- poziom mocy akustycznej Lwa: 98 dB
Wyposażenie:
- agregat
- akumulator 12V (30Ah)
- zestaw kluczy
- zapasowy filtr paliwa
- zestaw uszczelek
- śrubokręt
- 2x kluczyk do uruchamiania
- 1x wtyk 230V (16A)
- 1x wtyk 400V (32A)
- instrukcja w języku polskim
- oryginalne opakowanie
Agregat wytwarza prąd przemienny o napięciu 230V (1 gniazdo), 400V (1 gniazdo) oraz prąd stały 12V (1 gniazdo). Doskonałe rozwiązanie na brak prądu w terenie. Wyposażony w woltomierz oraz bezpieczniki. Agregat posiada czujnik poziomu oleju który automatycznie wyłączy silnik w przypadku zbyt niskiego jego poziomu. Rozruch agregatu - elektryczny (z kluczyka) oraz ręczny (z szarpaka). Agregat stosowany w rzemiośle, budownictwie na działkach i ogrodach do prac z elektronarzędziami, pompami, oświetleniem.
Wbudowany regulator napięcia AVR pozwala na podłączanie odbiorników elektronicznych takich jak: komputer, lodówka, itd.
Agregat napędzany jest niezawodnym wysokoprężnym silnikiem jednocylindrowym czterosuwowym OHV (192FA) o bardzo dużej mocy 10KM. Dzięki dużej mocy silnika, agregat utrzyma obroty nawet przy szczytowym obciążeniu.
Zbiornik posiada orientacyjny wskaźnik poziomu benzyny.
Sitko zamontowane w zbiorniku paliwa skutecznie wyłapie nieczystości stałe, które mogą znajdować się w paliwie.
Gumowe - wzmacniane koła transportowe.
Uchwyty boczne - ułatwiające manewrowanie jednostką.
Łatwy dostęp do wyłącznika awaryjnego, filtra powietrza, filtra paliwa, filtra oleju oraz wlewu i spustu oleju.
Wydajny akumulator ładowany podczas pracy za pomocą prądnicy.
Agregat wyposażony jest w złącze przystosowane do podłączenia modułu ATS.
(Automatic Transfer Switch) - system ten umożliwia automatyczny rozruch agregatu w przypadku zaniku prądu w sieci, po powrocie zasilania agregat samoczynnie się wyłącza.
W agregacie zastosowano otwór w obudowie, który znacznie ułatwia dostęp do dźwigni dekompresji - ułatwiającej rozruch silnika.